Thursday, January 26, 2017

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ျမန္ႏႈန္း ႏွစ္ဆ ျမႇင့္ေျပးဆြဲမည္

ရန္ကုန္ ဇန္နဝါရီ ၂၆ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားခရီးစဥ္ ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ခရီးစဥ္ေျပးဆြဲမႈ ကို ျမန္ႏႈန္း ျမႇင့္ မည္ျဖစ္ၿပီး ၾကာျမင့္ခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ JICA အဖြဲ႕၏ ပူးေပါင္းကူညီေထာက္ပံ့မႈႏွင့္အတူ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းစီမံကိန္းအရ ရထားလမ္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္ရြက္ေနၿပီး ရထားေျပးဆြဲမႈျမန္ႏႈန္းျမႇင့္တင္ ရန္ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ခရီးစဥ္၏ ေျပးဆြဲမႈၾကာျမင့္ခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်သြားရန္ ရည္မွန္းေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။ လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားမ်ား ေျပးဆြဲမႈႏႈန္းသည္ တစ္နာရီ ကီလို မီတာ ၂ဝ ႏႈန္းျဖင့္ ေျပးဆြဲေနရာမွ ကီလိုမီတာ ၄ဝ ႏႈန္းျဖင့္ ေျပးဆြဲသြား မည္ျဖစ္ၿပီး ျမန္ႏႈန္းျမႇင့္ေျပးဆြဲမႈတြင္ ရထားလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေစေရးအတြက္ အသိပညာေပးလႈပ္ရွားမႈမ်ားကို ဇန္နဝါရီ ၂၃ ရက္မွ ၂၉ ရက္အထိ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး၊ အင္းစိန္ဘူတာ၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္ဘူတာႏွင့္ မလႊကုန္းဘူတာတို႔တြင္ လက္ကမ္းစာေစာင္မ်ားျဖန္႔ေဝျခင္း၊ အသိပညာေပးေျပာၾကားျခင္းတို႔ကို တစ္ပတ္ၾကာျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းပိုင္းသည္ ၄၆ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားၿပီး ၿမိဳ႕ပတ္ ဘူတာစဥ္ ၃၈ ဘူတာရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားခရီးစဥ္ ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ ေျပးဆြဲမႈ ၾကာျမင့္ခ်ိန္သည္ မိနစ္ ၁၇ဝ ခန္႔ ရွိေနရာမွ ျမန္ႏႈန္းျမႇင့္ေျပးဆြဲႏိုင္ေရး ေဆာင္ရြက္ေနမႈႏွင့္အတူ လာမည့္ ၂ဝ၂၂ ခုႏွစ္တြင္ တစ္နာရီ ကီလို မီတာ ၆ဝ ႏႈန္းျဖင့္ ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ ေဆာင္ ရြက္ေနၿပီး ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ ၾကာျမင့္ခ်ိန္ကို မိနစ္ ၁၁ဝ ခန္႔သာ ၾကာျမင့္ရန္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ေရးစီမံကိန္းတြင္ ရထားႏွင့္ ပတ္သက္ေသာအေျခခံလိုအပ္ခ်က္မ်ား ျဖည့္ဆည္းျခင္း၊ တပ္ဆင္ျခင္း၊ ျပဳျပင္ျခင္း၊ မြမ္းမံလဲလွယ္ျခင္း၊ ရထားတြဲအသစ္မ်ား ေျပး ဆြဲျခင္းတို႔ကို ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား စနစ္သစ္ ေျပာင္းလဲမႈတြင္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားမ်ား တိုးျမႇင့္ေျပးဆြဲႏိုင္ေရးအတြက္ တြဲဆိုင္းႏွစ္ဆိုင္းျဖင့္ အထူးရထား ေျပးဆြဲေပးလ်က္ရွိသည္ဟု သိရသည္။ ယင္းအျပင္ ရထားလမ္းႏွင့္ ကားလမ္းဆုံရာေနရာမ်ားတြင္ အႏၲရာယ္ ကင္းေစရန္ အလိုအေလ်ာက္ ေအာ္တိုစနစ္သုံး ဂိတ္မ်ား တပ္ဆင္မႈကို ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။ ယင္းသို႔ ျပဳလုပ္လာႏိုင္ျခင္းျဖင့္ လက္ရွိေျပးဆြဲေနေသာ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ခရီးစဥ္မ်ားကို တိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတြင္ ရထားတစ္စင္းႏွင့္ တစ္စင္း အခ်ိန္ကြာဟခ်ိန္ အနည္းဆုံး ၁၅ မိနစ္မွ အၾကာဆုံး ၄၅ မိနစ္အထိ ကြာဟေနရာမွ လာမည့္ ၂ဝ၂၂ ခုႏွစ္တြင္ ၁ဝ မိနစ္မွ ၁၂ မိနစ္အတြင္းသာ ကြာဟရန္ ရည္မွန္းခ်က္ထားေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္း(၇) ရန္ကုန္တ္ိုင္းေဒသႀကီးမွ သိရသည္။ သတင္း-ဝဝ၁၊ ဓာတ္ပံု-စိုးဝင္း MOI Webportal Myanmar

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home