Monday, June 5, 2017

ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ႔ သင္႔ရဲ႔ အိမ္စီးကားေလး မျဖစ္မေန ေရျဖတ္ေမာင္းရေတာ႔မယ္ဆိုရင္ ဒါေတြအရင္လုပ္ျပီးမွေမာင္း

ျဖစ္နိုင္လ်ွင္ကားဘီးတစ္၀က္နီးပါထက္ပိုျမဳပ္နိုင္ေသာေရကိုျဖတ္မေမာင္းပါနွင့္။
မျဖစ္မေန ျဖတ္ေမာင္းရမည္ဆိုလ်ွင္ -
၁။ အဲကြန္းပိတ္ပါ၊ အင္ဂ်င္ rpm idle speed နီးပါးက်သြားသည္အထိ ေစာင့္ပါ (အမ်ားအားျဖင့္ ၈၀၀ - ၁၀၀၀ ၾကားက်သြားပါသည္)။ Hi-speed fan ရပ္သြားသည္ကို ခြဲျခားနားေထာင္ႏိုင္ပါက ပိုေကာင္းပါသည္။
၂။ မီးလုံးမ်ားစိတ္မခ်ရပါက ကားေဘးကင္းမည္ဆိုလ်ွင္ ပိတ္လိုက္ပါ၊ (ညျဖစ္ပါက အျခားကားမ်ား ျမင္ရဖို႔ silent မီးေတာ့ ဖြင့္ဖို႔လိုပါသည္၊) အထူးသျဖင့္ အနိမ့္ပိုင္းတြင္ တပ္ဆင္ထားေသာ မီးမ်ားပိတ္ပါ။
၃။ ေအာ္တိုကားဆိုပါက 2nd gear သို႔ L ျဖင့္ ေမာင္းပါ၊ Manual gear ျဖစ္ပါက ဂီယာအခ်ိဳးအႀကီးဆုံး (1st or 2nd gear) ျဖင့္ ေမာင္းပါ
၄။ အရွိန္ရနိုင္လ်ွင္ပင္ မတင္ပါနွင့္၊ ဘရိတ္မ်ား ေခ်ာ္ေနေလ့ရွိပါသည္
၅။ တတ္နိုင္သမ်ွ ဘရိတ္ကိုမသုံးပဲ ဂီယာျဖင့္သာ ထိန္းေမာင္းပါ။ သဲကာမေကာင္းက သဲမ်ား ဘရိတ္ထဲ၀င္ကာ ျပသနာျဖစ္နိုင္ပါသည္။
၆။ ေရအနည္းဆုံးလမ္းေၾကာကို တတ္နိုင္သမ်ွ ယူေမာင္းပါ။
၇။ ေရကိုျဖတ္ျပီးသည့္အခါ ျဖစ္နိုင္လ်ွင္ ခဏရပ္ေစာင့္ပါ။ အနည္းငယ္အကြာအေ၀းအထိ ဂီယာႀကီးကိုသုံးေမာင္းပါ။ ဘရိတ္ကို အသာ စမ္းသုံးၾကည့္ပါ။ ဘရိတ္ စီးစီးပိုင္ပိုင္ရွိလာပါမွ ပုံမွန္ေမာင္းပါ (ဘရိတ္သည္ အတန္ၾကာသည္အထိ ေခ်ာ္နိုင္ပါေသးသည္)
၈။ ေအာက္ပိုင္းအား ေရေဆး စစ္ေဆးနိုင္လ်ွင္ ပိုေကာင္းပါသည္။ ကားစက္ခန္းထဲတြင္ ေရမ်ားစင္ေနျခင္း အမႈိက္မ်ား တင္ေနျခင္း ရွိမရွိ (ပန္ကာတြင္ ျငိေနျခင္း၊ radiator တြင္ တင္ေနျခင္း အစရွိသည္) တို႔ကို တတ္နိုင္သမ်ွ ေစာေစာစစ္ေဆးပါ။
အပ်က္အစီးနည္းၾကပါေစ၊
Bonus:
(Spare parts မ်ားသည္ ျပည္တြင္းထုတ္မဟုတ္သျဖင့္ တစ္စီးခ်င္းပ်က္တာေပါင္းလ်ွင္ ႏိုင္ငံအတြက္ ဆုံးရႈံးမႈမ်ားမည္ပင္ျဖစ္သည္။ သင့္ကားကို သင္ ဂရုစိုက္ျခငး္ျဖင့္ နိုင္ငံအက်ိဳးသယ္ပိုးရန္ တိုက္တြန္းပါသည္😅)
Zaw Lin Thein
akhamaet.com

ျဖစ္နိုင္လ်ွင္ကားဘီးတစ္၀က္နီးပါထက္ပိုျမဳပ္နိုင္ေသာေရကိုျဖတ္မေမာင္းပါနွင့္။
မျဖစ္မေန ျဖတ္ေမာင္းရမည္ဆိုလ်ွင္ -
၁။ အဲကြန္းပိတ္ပါ၊ အင္ဂ်င္ rpm idle speed နီးပါးက်သြားသည္အထိ ေစာင့္ပါ (အမ်ားအားျဖင့္ ၈၀၀ - ၁၀၀၀ ၾကားက်သြားပါသည္)။ Hi-speed fan ရပ္သြားသည္ကို ခြဲျခားနားေထာင္ႏိုင္ပါက ပိုေကာင္းပါသည္။
၂။ မီးလုံးမ်ားစိတ္မခ်ရပါက ကားေဘးကင္းမည္ဆိုလ်ွင္ ပိတ္လိုက္ပါ၊ (ညျဖစ္ပါက အျခားကားမ်ား ျမင္ရဖို႔ silent မီးေတာ့ ဖြင့္ဖို႔လိုပါသည္၊) အထူးသျဖင့္ အနိမ့္ပိုင္းတြင္ တပ္ဆင္ထားေသာ မီးမ်ားပိတ္ပါ။
၃။ ေအာ္တိုကားဆိုပါက 2nd gear သို႔ L ျဖင့္ ေမာင္းပါ၊ Manual gear ျဖစ္ပါက ဂီယာအခ်ိဳးအႀကီးဆုံး (1st or 2nd gear) ျဖင့္ ေမာင္းပါ
၄။ အရွိန္ရနိုင္လ်ွင္ပင္ မတင္ပါနွင့္၊ ဘရိတ္မ်ား ေခ်ာ္ေနေလ့ရွိပါသည္
၅။ တတ္နိုင္သမ်ွ ဘရိတ္ကိုမသုံးပဲ ဂီယာျဖင့္သာ ထိန္းေမာင္းပါ။ သဲကာမေကာင္းက သဲမ်ား ဘရိတ္ထဲ၀င္ကာ ျပသနာျဖစ္နိုင္ပါသည္။
၆။ ေရအနည္းဆုံးလမ္းေၾကာကို တတ္နိုင္သမ်ွ ယူေမာင္းပါ။
၇။ ေရကိုျဖတ္ျပီးသည့္အခါ ျဖစ္နိုင္လ်ွင္ ခဏရပ္ေစာင့္ပါ။ အနည္းငယ္အကြာအေ၀းအထိ ဂီယာႀကီးကိုသုံးေမာင္းပါ။ ဘရိတ္ကို အသာ စမ္းသုံးၾကည့္ပါ။ ဘရိတ္ စီးစီးပိုင္ပိုင္ရွိလာပါမွ ပုံမွန္ေမာင္းပါ (ဘရိတ္သည္ အတန္ၾကာသည္အထိ ေခ်ာ္နိုင္ပါေသးသည္)
၈။ ေအာက္ပိုင္းအား ေရေဆး စစ္ေဆးနိုင္လ်ွင္ ပိုေကာင္းပါသည္။ ကားစက္ခန္းထဲတြင္ ေရမ်ားစင္ေနျခင္း အမႈိက္မ်ား တင္ေနျခင္း ရွိမရွိ (ပန္ကာတြင္ ျငိေနျခင္း၊ radiator တြင္ တင္ေနျခင္း အစရွိသည္) တို႔ကို တတ္နိုင္သမ်ွ ေစာေစာစစ္ေဆးပါ။
အပ်က္အစီးနည္းၾကပါေစ၊
Bonus:
(Spare parts မ်ားသည္ ျပည္တြင္းထုတ္မဟုတ္သျဖင့္ တစ္စီးခ်င္းပ်က္တာေပါင္းလ်ွင္ ႏိုင္ငံအတြက္ ဆုံးရႈံးမႈမ်ားမည္ပင္ျဖစ္သည္။ သင့္ကားကို သင္ ဂရုစိုက္ျခငး္ျဖင့္ နိုင္ငံအက်ိဳးသယ္ပိုးရန္ တိုက္တြန္းပါသည္😅)
Zaw Lin Thein
akhamaet.com

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home